Lise ve Üniversite Gençliği Ne Tür Kitaplar Okuyor

02.12.2015 21:10
Hayat çoğu okuyucu bile satın almış bir kitapta geçmiş sayfa 18 alamadım şaşmamak bu gün çoğu insan için çok meşgul. Bu değildi Ve eğer yeterince bu istatistikler göz atın:
 
- ABD yetişkin nüfusunun% 58'i liseden sonra başka bir kitap okur asla
 
- ABD ailelerin% 80'i satın almak veya geçen yıl bir kitap okumadım.
 
- ABD yetişkinlerin% 70'i son beş yıl içinde bir kitapçıda olmamıştır.
 
Ve bu kitap istatistiklerini biraz modası geçmiş, bu yüzden bu cari yılda artık daha üzücü olan varsaymak muhtemelen güvenli.
 
Yukarıdaki kitap kategoriden birine düşmüş olanların biri iseniz, o zaman bütün görkemli formları sesli kitap seveceksiniz.
 
Sesli kitap CD ve kaset ile sınırlı kalmıştır günler artık geride kaldı. Savvy sesli kitap mağazaları yılda pazarın içine attı ve kişi bugün sesli kitap formatlarını çok daha geniş bir seçim seçmek istediğiniz anlamışlardır. Eğer saniye içinde hızlı ve kolay bir bilgisayarınıza indirmek için sesli kitap şimdi mevcuttur. Ayrıca daha sonra CD, MP3 çalar, bunları kaydetmek ya da iPod doğrudan yükleyebilirsiniz Bu şekilde.
 
Ve bu sadece sesli kitap başlangıç. Sesli kitaplar hayatın her kesiminden iyi satıcıları da dahil olmak üzere, aklınıza gelebilecek hemen her kategoride bulunmaktadır. Eğer bir tercihi varsa Yani emin Bu kategorilerdeki sesli kitap ile okuma zevkini tatmin edebilir:
 
Sanat ve Dram
 
Biyografi
 
İş sesli kitaplar
 
Suç ve Gerilim
 
Kurgu sesli kitaplar
 
Yabancı Dil Eğitim
 
Sağlık ve Eğlence
 
Geçmiş
 
Mizah
 
Çocuk (Çocuk sesli kitaplar)
 
Radyo Gösterileri
 
Din ve Maneviyat
 
Kendi Kendine Yardım
 
TV & Film
 
Sesli kitaplar normal CD ve kaset sürümlerinden daha az pahalı% 80'e varan olmanın büyük bir avantaj var, yani sesli kitap hayatın her kesiminden insanlar için erişilebilir.
 
Online sesli kitaplar bulmak çok çok kolay. Bu sizin kendi kolaylık zaman alışveriş sağlar. Evinizin rahatlığında sesli kitap kategorileri göz atabilirsiniz.
 
Eğer 2-3 üç kitap okuma düzenli kitap okurken, örneğin ben üç saat içinde bir ses kitap aracılığıyla alabilirsiniz karşılaştırıldığında daha bile fazla yoluyla alabilirsiniz sesli kitap okuma kullanıyorsanız eğer öyleyse sesli kitap dinleme, okuma olarak sayılır mı aylar. Eğer benim gibi bir şey iseniz Yani size başka türlü okumak için zaman olmayabilir çok daha fazla kitap okumak, böylece sesli kitap size fırsat verebilir, okuma seviyorum ve ekstra zaman yok.
 
Vs, kahvaltı yapmak işe soyunma benim işleri yaparken ya da egzersiz yaparken Sabah, sesli kitap formatında benim romanın dinleyin. Işe, işten eve giderken, ben kaldığı yerden devam ediyor. Iş yerinde bir mola sırasında, ben de dinleyebilirsiniz. Ve işten eve sürüş önce, ben romanın geri kalan kısmını tamamlamak. Bu sesli kitap ile 'okumak' için böyle bir esinti var. Seviyorum.
 
Yani neredeyse anında bilgisayarınıza, MP3 çalar, ya da iPod üzerine kitap indirmek için onlar mümkün yaptık yüzden. Fiziksel kitap yapıyor deneyin. Yapılamaz. Ve bu daha yakın kitlesel popülerlik kazanmıştır sesli kitaplar nedenlerinden biridir! Sen sadece saniyeler içinde her zaman herhangi bir gün onları indirebilirsiniz olarak sesli kitap okursanız artık ücretleri pul endişesi ve taşıma rahatsız zorunda kalmazsınız. Ayrıca bunu yaparken para kazanmak!
 
Sesli kitaplar listemi yapmak için bu günlerde sıcak öğelerden biri olduğu için kıyafetleri, yani umalım. Okumaz insanlar bile, ya da sadece bazen, sesli kitap ateş yakalamak oku. Ve senin çocuk veya kör kendi eğitim ve ihtiyaçları için formu sesli kitaplar yararlanabilir nasıl söz unutmayalım.
 
Neden kitap yazar veya bunun yerine anında ekstra eğlence ve sevinç elde edersiniz bir kitap kendinizi okumak zorunda profesyonel tarafından okunan böyle basit bir zevkle, bugün kendiniz için sesli kitap araştırma başlamıyor.
 
Geçtiğimiz kolej veya lise okumak hiç insanların yüzde yakalanmayın etmeyin, "Bunu kullanmak istemiyorsanız, bunu gevşek edeceğiz" böyle üzücü bir gerçektir, artı söyleyerek hatırlıyorum de bu çok akıllıca olan Gerçekten kelimeler. Ben çok tüm hikayeleri ve kitaplar edersiniz sonra, bir sesli kitap kapma ve eğitim, zevk ya da aile üyelerine yardımcı olmak için dinleme tavsiye ve sadece eğer bir gitmek vermek.